Komerční focení
Velkou část mé práce tvoří firemní focení. Od velkých objektů jako jsou domy, jde má škála snímků přes oblečení, jídlo a jiné produkty až po několikamilimetrové skleněné kamínky (1,5mm).
Komerční fotografií, kterou poskytuji svým klientům bych rozdělil do těchto skupin:
Produktová fotografie
- Slouží k co nejlepšímu předvedení produktu
- Často se fotí na bílém pozadí, pro účely eshopů. Či na skutečně jednoduchém podkladu, který jen podtrhne produkt, ale neodvádí pozornost
- Důležité je, aby produkt vypadal na snímku co nejvěrněji
Focení pro marketing
- Jedná se o kreativnější focení, kdy je zapojeno často nějaké vhodné prostředí.
- Fotka musí zaujmout, takže zapojuji různé druhy svícení či složitější postprodukci.
- může je jednat o focení produktů, jídla, provozů jako jsou výroby, kuchař při práci či ilustrační fotky sezóního použití (letní/zimní, Vánoce….)
Portfolia
- Neslouží k prodání konkrétního produktu, ale k zachycení stylu Vaši práce.
- Nejčastěji se na mě s tímto focením obracejí klasičtí i zahradní architekti a stavební firmy.
- Snažím se, aby snímky měly svou náladu a ducha.
Komplexní řešení
Často Vaše podnikání potřebuje ilustrační materiál na tvorbu webu, eshopu i zásobu snímků pro sociální sítě.
Se vším Vám rád pomůžu nebo předám kontakt na kvalifikované lidi.
Při focení se snažím být efektivní. Vřele doporučuji si vře promyslet předem a mít jasnou vizi či dokázat mi nastínit směr. Focení pak zabere méně času a i finanční stránka pak mile překvapí. Kalkulaci tvořím od reálně stráveného času. Věřím, že na takto budované důvěře se dobře staví dlouhodobá spolupráce.